pondelok 2. októbra 2017

synchronizácia kalendárov a kontaktov Yahoo! S Outlookom

Import, export a synchronizácia kalendárov a kontaktov Yahoo! S Outlookom

Pre pár dnami sa mi jeden kamarát, ktorý pracuje v IT oddelení jednej nadnárodnej firme sťažoval:
"Moji kolegovia z Ameriky chcú, aby som im naimportoval ich najdôležitejšie kontakty a schôdzky, ktoré majú uložené v Yahoo do Outlooku. Otázka znie ako na to keďže Yahoo! Sync (služba poskytovaná od Yahoo je už nepodporovaná)nefunguje."
Navrhol som mu, teda nech vyskúša EVO Collaborator for Outlook! Tento software som už v minulosti spomenul, keď som písal o synchronizácii kalendárov z Gmailu do iCloudu. 

Pamätáte sa na to?

Bohužiaľ služba CardDAV/CaIDAV v Yahoo nefunguje úplne perfektne a niekedy má menšie problémy. To snáď to bude vyriešené a všetko bude fungovať, tak ako má.

Pozrime sa ako na to:
synchronizácia kalendárov a kontaktov Yahoo! S Outlookom
  1. Stiahnite si EVO Collaborator for Outlook zo stránok ECO
  2. Spustite Outlook a kliknite na „Configure profile(s)“ v paneli ECO
  3. V paneli naľavo vyberte tretí profil : Yahoo!
  4. Na pravej strane stačí zadať vašu kompletnú emailovú adresu, ktorú používate pre Yahoo! Do kolónky „Full e-mail address or Username
  5. Čo sa hesla týka to teraz nemusíme riešiť. Yahoo vyžaduje pre externé aplikácie vytvorenie špeciálneho hesla, ktoré nazvali „App Password“, a ktoré môže byť vygenerované priamo z nastavenia vášho účtu v Yahoo.
  6. Pre vytvorenie tohoto hesla postupujte podľa návodu na stránke Generating App Password. Potom ako si vytvoríte heslo, ho zadajte do kolónky „Password“.
  7. Kliknite na tlačítko „TEST“. Zobrazí sa okno s nápisom „Success“, a teraz stačí už len kliknúť na „Apply“, a potom na „Quit“.
  8. Po dokončení sa spustí automatická synchronizácia adresára a kalendára.
02/10/2017

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára